сряда, 6 юли 2011 г.

My gobelins - My passion

Отдавна исках да направя такава страничка, в която да споделя моето хоби. От заглавието всеки би се досетил /който знае английски :) разбира се/, че става въпрос за гоблени. Да , така е - това е моята страст. Занимавам се с това има няма от 10 - 15 години, като изключим период от 2-3 години, в които изобщо не съм подхващала да шия, защо ... и аз нямам обяснение. И така на вниманието на всички, които ще посетят тази страница , заповядайте да разгледате моите творения !

"Мелницата на Буше" - Ако трябва да бъда откровена този гоблен не е мой, аз само го довършвам /но ми е много скъп спомен/. Толкова голям и труден гоблен не е по моите сили ...

"Зимна приказка" - останал ми е като спомен от младежките години. Не че нямам други ушити по това време гоблени, но са вече подарени, и нямам техни снимки за съжаление. Ето в момента се сещам за един такъв, на който скоро му намерих само кутията с остатъка от конците - "Воденицата".

И по нататък ... гоблени графики, мини гоблени, гоблени на картичка - можете да разгледате тук:

Добави в Svejo

Няма коментари:

Публикуване на коментар