сряда, 15 април 2009 г.

ВЪВЕДЕНИЕ

                         Искам да споделя в първите страници на моя блог нещата които ме вълнуват, и с които смятам да занимавам тепърва аудиторията си от посетители в този блог. Така че ... който се интересува от поезия, цветя, козметика, филми, вицове, мъдрости и други подобни забавни неща, нека посети страниците тук. Като за начало предоставям някои стихове, които не са написани от мен (не съм толкова талантлива за съжаление), но са в мой стил и много ми харесват. 


Аз не плача... само ти се струва -
прашинка влезе в лявото око.
Наистина! Не се преструвам.
Аз рядко плача, пък и за какво.

Затуй, че си съвсем безчувствен -
не! - нямаш никаква вина!
Вината е, че аз се чувствам
по-влюбена от досега.

Затуй, че се прибираш вечер
при друга хубава жена?
Опазил Бог да ти се сърдя!
Кое е лошото в това?...

Затуй, че ме отхвърляш вечно,
защо ти е да се безпокоиш?
Ще те посрещна пак сърдечно,
когато и да позвъниш.

Затуй, че се усмихваш скрито
на чужди нечии очи -
аз даже няма да те питам.
Усмихвай се! Не ме боли.

Затуй, че ме обичаш само
когато ти остава време -
напълно те разбирам. Да!
Недей се тревожи за мене.

Не, няма смисъл да ме питаш вече -
не плача, няма за какво!
Просто вятърът сега донесе
прашинка и във другото око...


                    Затвори очи. Само за миг. Забрави всичко материално, що се лута из мислите ти. Усети топлината на мекото легло. Отпусни се, нека болката отлети от тялото ти...
Не, не отваряй, не отваряй очи, не отлитай навън, там е опасно, не! Остани, остани тук. Тук е топло, а навън - студено! Бъди до мен в мрака, моля те! Питаш ме, коя съм аз, аз съм тайнственият глас в душата ти .Сега затвори отново очи, усещаш ли как се издигаш? Издигаш се над себе си... Бавно възнасяш се над града и докосваш вечността. Красиво, нали? Сега си като мен... О, ти имаш крила, прекрасни са! Ти вече никога няма да усетиш болка, сега ти си ангел. Прекрасно е, нали?




Хей, Амур-ения, я слезни от клона!
Хубава засада си ми устроил...
Връщай се при леля си Юнона!
Виждам те!... Лъка не си си скрил.
Майка ти, Венера, я познаваме...
И какво като е бог на любовта?
Я, приятел, бързо изпарявай се,
че ще взема пръчката сега!
Що се хилиш? Много ли е смешно?
Бре, какъв си ми ухилен хубавец!
Детско ти е!... Хич не ми е лесно -
писнало ми е от теб като стрелец.
Хубаво, де, зная, че си точен.
Дума няма. Все е във целта.
Но вземи към друг да я насочиш
тази твоя недомислена стрела.
Що ли? Щото... май си стреляш
без да мислиш много... Ей, така...
Първо - в мен, а после, без да гледаш,
стреляш нейде в мъжката тълпа.
Що така говоря ли? Ега ти!
Как един по-свестен не улучи?!
Не, бе, виждам. Да. Не са сакати,
ама все по нещо си ще се закучи...

К'во като е женен ли?... Момченце!...
Рамото ми е подгизнало от жалби...
Все си търсят новичко местенце,
ама след "принцесеното" - жаби...
Другият?... Той - много надалеко...
Как стрелата ти успя да го уцели!
Нов девиз любовен ли измисли:
"Тичайте из родните предели!"?
Пак добре било, че не в чужбина?!
А бе, малкото, ти много си нахално!
Я сглоби ми телепортната машина!
Писна ми да ме обичат виртуално...
Хммм... За онзи ли? Той няма време.
Как въпросът ми да не е капитален?
Щом единствено за работа му дреме,
пак животът с него си е виртуален?...
Оп-па, Девата ли? Де пък го намери?
Как избра го толкоз педантичен?
Все нещичко реди и все мърмори...
А и с претенции... Чак даже неприличен!
За кой ме питаш? Боже! За Везната?
Добре, че се спасих от таз зараза!
Държи се, сякаш шеф е на хазната
Покупка види ли - тя сякаш е проказа.
Все тегли, мери, на кантара слага...
Брои и бримките на редките ми плетки.
От разум гледа да се не прекара
и все пресмята тънките си сметки...

А колко пъти прати ми момчета
на 35 и на 40 лета.
Не съм люпилня за подрастващи врабчета!
И стига си ме изкушавал, че е грях!
Така... до тука вече се разбрахме...
Последният ли, дечко?... Той е... лед!
Ами кога? Май преди месец се видяхме...
Какво мърмориш?...
Бил си късоглед!?!
А бе, хлапе, като не виждаш надалеко,
къде си тръгнало със лък и със стрела?!
И нямате ли си там горе очен лекар,
за късогледството да ти изпише очила!?...














Добави в Svejo

Няма коментари:

Публикуване на коментар